Тема: Citroеn Berlingo Venturi

Случайно наткнулся на это чудо в продаже.
Начал искать по нему информацию и немножко был удивлен, что есть и такое.
Там чуть ли не ядерный котел в машине.

https://www.autocentre.ua/ua/kommerches … 43087.html

2 (2019-05-13 16:33:00 отредактировано Водитель КрАЗа)

Re: Citroеn Berlingo Venturi

Кто то купит такой, но что потом с ним делать?


Незнайомі АКБ
Натрій нікель-хлоридні акумулятори, що дістали назву ZEBRA, були створені для потреб електротранспорту наприкінці 1980-х років. Їх основний виробник – швейцарська компанія MES DEA. В таких акумуляторах використовуються дешеві складові – розплавлений натрій, хлорид нікелю (II), керамічний твердий електроліт і розплавлений аллюмохлорид натрію (NaAlCl4) у функції рідкого електроліту. Для роботи необхідно підтримувати внутрішню температуру на рівні 270-350°C. Тому в складі акумуляторних батарей ZEBRA є нагрівач, повітряний охолоджувач. Вони упаковані в сталевий двостінний високоміцний ізоляційний корпус, між стінками якого є вакуумний прошарок. Система керування батареєю підтримує її внутрішній стан на оптимальному рівні, автоматично вимикає живлення за відсутності навантаження і в критичних ситуаціях (є вбудований датчик катастрофи).

Завдяки тому, що твердий електроліт, що розділяє анод і катод, є ізолятором, батареї ZEBRA  мають нульовий рівень саморозряду. На підтримання робочої температури натрій нікель-хлоридного акумулятора Z5C контролеру необхідно витрачати від 100 до 120 Вт енергії, що розряджає повністю заряджений акумулятор за тиждень.

Недолік акумулятора ZEBRA – висока температура – у випадку з електромобілем може бути також і перевагою. При навантаженні виділяється додатково до 10% теплової енергії від споживаної потужності, що для зимових умов означає до 600-1000 Вт тепла для малого електромобіля і не впливає на дальність пробігу. Ті ж 100 Вт тепла під час стоянки забезпечать мінімальний обігрів сидінь і салону в зимових умовах.